سوالات متداول

چطور میتوانیم کمک کنیم

چطور میتوانیم کمک کنیم؟

از یک سؤال یا مشکلی که با آن مواجه هستید صحبت کنید.

سوالات پرتکرار


سوالات پرتکرار



سوالات ارسال کالا

نحوه ارسال به شهرستان ها
کالا با پست سفارشی به شهرستان ارسال می شود و بسته 3 تا 4 روز کاری بعد از ارسال به پست به دستتان می رسد.
هزینه ارسال با پیک در تهران
خرید زیر 130 هزار تومان، هزینه ارسال با پیک بر عهده مشتری است. خرید بالای 130 هزار تومان، بدون در نظر گرفتن وزن بسته، به رایگان ارسال می شود.
نحوه ارسال در تهران
کالا در تهران، با پیک ارسال می شود.

سوالات عمومی

نحوه تسویه حساب کالای بازگردانده شده
برای بازگرداندن کالا، ابتدا روش بازگرداندن کالا را با امور مشتریان شرکت میشا هماهنگ نمایید. در بازگشت کالا از شهرستان ها باید قبض پست به همراه کالا ارسال شده و یا در اولین فرصت تصویرآن از طریق ایمیل یا اینستاگرام یا واتس آپ برای بخش امور مشتریان فرستاده شود. در بازگشت کالا از تهران، لازم است زمان ارسال کالا و روش ارسال کالا با امور مشتریان هماهنگ شود. توجه کنید در صورتی که کالا بدون هماهنگی و یا به روشی غیر از استفاده از سیستم حمل و نقل مورد تایید شرکت در تهران و یا پست عادی سفارشی، باز گردانده شود، هزینه های بازگرداندن کالا به عهده مشتری خواهد بود. در کلیه روشهای بالا ، وجه کالا در صورتی بازپرداخت خواهد شد که کالا به شرکت رسیده شده باشد.
نحوه مرجوعی کالا
برای بازگرداندن کالا لازم است ابتدا موضوع را به امور مشتریان شرکت اطلاع دهید. برای تماس یکی از این سه روش را انتخاب کنید: 1- با شماره 02188694191 یا 07691026041 تماس بگیرید. 2- از قسمت ورود/ثبت نام در بالای وارد اکانت کاربری خود، در بخش خریدهای من وارد شده و درخواست خود را ایمیل ارسال نمایید(ایمیل گذاشته شود) 3- از قسمت چت روم صفحه اصلی سایت درخواست خود را به کارشناس فروش و پشتیبانی اطلاع دهید. تا امور مشتریان درخواست شما را بررسی کرده و طی یک روز کاری با شما تماس بگیرند. در این تماس، ممکن است از شما خواسته شود از محصول یا بسته خود که قصد بازگرداندن آن را دارید عکس ارسال نمایید و کمی تأمل نمایید تا مشکل شما بررسی شود. در صورت تأیید مرجوعی کالا، زمان و روش بازگرداندن آن با شما هماهنگ می شود. بعد از تأیید و هماهنگی برای بازگرداندن کالا، لطفا مشخصات خود، شامل شماره فاکتور، شماره همراه و نام خود را به همراه محصول از روش های اعلام شده توسط امور مشتریان برای ما ارسال کنید.
شرایط ضمانت 7 روز بازگشت کالا
به دلیل مقررات بهداشت امکان انصراف از خرید و بازگشت کالا به دلایل سلیقه ای وجود ندارد. کالا تنها در صورتی به دلیل عدم تطابق با سلیقه مشتری و انصراف از خرید پس گرفته می شود که پلمپ داشته باشد و این پلمپ باز نشده باشد، در غیر این صورت امکان بازگشت کالا وجود ندارد. در صورتی که کالا در فرآیند ارسال خراب شده یا مشکلی داشته باشد تا 7 روز بعد از تحویل، باز پس گرفته شده و پس از بررسی و احراز مشکل معدوم می شود. برای استفاده از ضمانت بازگشت کالا لازم است حداکثر تا 7 روز پس از دریافت بسته، با امور مشتریان شرکت تماس بگیرید و موضوع را اطلاع دهید.
نحوه تغییر تاریخ و یا آدرس ارسال
در صورتی که بسته شما در مرحله "ثبت سفارش" است امکان تغییر آدرس وجود دارد و می توانید برای اعمال تغییرات مورد نظر خود با امور مشتریان شرکت تماس بگیرید. اما در صورتی که کالا به مرحله "تحویل به بسته بندی" رفته باشد، امکان هیچ گونه تغییری در زمان و یا آدرس وجود ندارد و امور مشتریان به آن دسترسی ندارد. در این حالت، اگر نمی توانید در آدرس ثبت شده حضور داشته باشید و یا زمان ارسال برای شما مناسب نیست، باید تأمل نمایید تا کالا توسط پیک یا پست به شرکت بازگشت داده شود و با پرداخت هزینه ی ارسال مجددا کالا خدمتتان ارسال شود.
حذف و اضافه کردن کالا در سفارش تایید شده
امکان تغییر و حذف و اضافه کردن کالا در مرحله بسته بندی وجود ندارد. اما در صورتی که بسته شما در مرحله "ثبت سفارش" است می توانید خرید خود را کنسل نمایید تا هزینه به حساب شما بازگردانده شود و سفارش جدیدی ثبت کنید. توجه کنید در این صورت تخفیفات و هدیه های موجود در فاکتور شما کنسل می شود و خریدی با شرایط جدید ثبت خواهید کرد. توجه کنید در صورتی که کالا به مرحله "تحویل به بسته بندی" رفته باشد، امکان کنسل شدن سفارش وجود ندارد و لازم است تأمل نمایید تا کالا توسط پیک یا پست به شرکت بازگشت داده شود و سپس هزینه کالا به حساب شما بازگردانده شود.
نحوه اطلاع از کد پیگیری پست سفارشی
پس از ارسال کالا از طریق ارسال پیامک یا اگر ایمیل خود را وارد کرده باشید بصورت پیامک و ایمیل ارسال خواهد شد کد رهگیری برای شما ارسال می گردد.
نحوه ثبت کد بن تخفیف
پس از انتخاب کالا و انتخاب گزینه تسویه حساب داخل سبد خرید به مرحله کد تخفیف وارد می شود و سپس کد تخفیف دریافتی را داخل آن وارد نمایید و بر روی دکمه اعمال تخفیف کلیک کنید تا به صورت اتوماتیک در مرحله پرداخت بر روی هزینه فاکتور اعمال گردد.
نحوه خرید
برای خرید کالاهای مورد نظرتان، بر روی دکمه "افزودن به سبد خرید" کلیک کنید و کالاها را به سبد خرید اضافه نمایید. در پایان دکمه "تکمیل خرید" را بزنید و فرآیند خرید را تا انتها ادامه دهید. برای تکمیل فرآیند خرید لازم است در سایت ثبت نام کنید که ثبت نام در سایت با شماره همراه امکان پذیر است. پس از انجام ثبت نام و ورود، آدرس مورد نظر خود را برای دریافت بسته، وارد نمایید، و پرداخت را انجام دهید. در پایان پرداخت موفق، شماره فاکتور شما اعلام می شود و خرید شما، با استفاده از شماره همراه و یا شماره فاکتورتان قابل پیگیری است.

سوالات قبل از خرید

نحوه انتخاب کالا
از نوار منوی بالای سایت به منوی دسته بندی فروشگاه بروید و کالای مورد نیاز خود را از سرگروهای مشخص شده (آرایش و زیبایی ، مراقبت از پوست و ... ) انتخاب کنید. برای انتخاب کالا به ویژگیهای کالا اعم از رنگ دقت کنید و کالا را با محصولات مشابه آن مقایسه کنید تا انتخاب درستی بر اساس نیازتان انجام دهید، سپس با فشردن "افزودن به سبد خرید" کالا را به سبد خرید خود اضافه نمایید.
چگونه در سایت میشا ثبت نام کنم؟
برای ثبت نام در سایت، تنها کافیست شما یک شماره موبایل داشته باشید و پس از وارد کردن شماره موبایل خود ، پیامک کد ورود به شما ارسال میشود. کد ورود را در محل مشخص شده وارد و سپس اقدام به پر کردن مشخصات فردی و آدرس دقیق خود بفرمایید

سوالات نحوه پرداخت

نحوه دریافت رمز پویا (رمز یکبار مصرف)
برای دریافت رمز پویا، باید ابتدا در صفحه درگاه پرداخت بانک، شماره کارت خود، کد چهاررقمی روی کارت (CVV2) و تاریخ انقضا را وارد کرده و سپس کد امنیتی نشان‌داده‌شده را تایپ کنید. سپس روی دکمه «دریافت رمز پویا» یا «رمز پویا» کلیک کنید. درصورتی که شماره کارت وارد شده صحیح باشد، پیغامی مانند تصویر زیر نمایش داده می‌شود. سپس باید منتظر بمانید تا پیامک رمز پویا را دریافت کنید. اگر پیامک را دریافت نکردید، پس از 2 دقیقه می‌توانید مجدداً درخواست رمز پویا دهید. پس از مشاهده پیامک رمز پویا، به صفحه درگاه پرداخت بانک برگردید و رمز پویای پیامک‌شده را وارد کرده و پرداخت را انجام دهید.
نحوه پرداخت اینترنتی
پس از ثبت سفارش و ثبت اطلاعات شخصی یکی از درگاههای پرداخت را انتخاب و پس از ورود اطلاعات کارت بانکی خود فرآیند پرداخت را ثبت نمایید.
نحوه پرداخت کارت به کارت
1) در قسمت سفارش و پرداخت در پایین جدول سفارش گزینه ی پرداخت کارت به کارت را انتخاب بفرمایید 2) در پایین صفحه دکمه ثبت سفارش را بزنید تا وارد محل ورود اطلاعات پرداخت بشوید 3) در صفحه ی جدید اطلاعات خواسته شده را مطابق عکس های زیر کامل کنید
نحوه پرداخت
برای خرید از میشا، پرداخت  به دو صورت پرداخت اینترنتی و کارت به کارت امکان پذیر است.



سوالات ارسال کالا

نحوه ارسال به شهرستان ها
کالا با پست سفارشی به شهرستان ارسال می شود و بسته 3 تا 4 روز کاری بعد از ارسال به پست به دستتان می رسد.
هزینه ارسال با پیک در تهران
خرید زیر 130 هزار تومان، هزینه ارسال با پیک بر عهده مشتری است. خرید بالای 130 هزار تومان، بدون در نظر گرفتن وزن بسته، به رایگان ارسال می شود.
نحوه ارسال در تهران
کالا در تهران، با پیک ارسال می شود.

سوالات عمومی

نحوه تسویه حساب کالای بازگردانده شده
برای بازگرداندن کالا، ابتدا روش بازگرداندن کالا را با امور مشتریان شرکت میشا هماهنگ نمایید. در بازگشت کالا از شهرستان ها باید قبض پست به همراه کالا ارسال شده و یا در اولین فرصت تصویرآن از طریق ایمیل یا اینستاگرام یا واتس آپ برای بخش امور مشتریان فرستاده شود. در بازگشت کالا از تهران، لازم است زمان ارسال کالا و روش ارسال کالا با امور مشتریان هماهنگ شود. توجه کنید در صورتی که کالا بدون هماهنگی و یا به روشی غیر از استفاده از سیستم حمل و نقل مورد تایید شرکت در تهران و یا پست عادی سفارشی، باز گردانده شود، هزینه های بازگرداندن کالا به عهده مشتری خواهد بود. در کلیه روشهای بالا ، وجه کالا در صورتی بازپرداخت خواهد شد که کالا به شرکت رسیده شده باشد.
نحوه مرجوعی کالا
برای بازگرداندن کالا لازم است ابتدا موضوع را به امور مشتریان شرکت اطلاع دهید. برای تماس یکی از این سه روش را انتخاب کنید: 1- با شماره 02188694191 یا 07691026041 تماس بگیرید. 2- از قسمت ورود/ثبت نام در بالای وارد اکانت کاربری خود، در بخش خریدهای من وارد شده و درخواست خود را ایمیل ارسال نمایید(ایمیل گذاشته شود) 3- از قسمت چت روم صفحه اصلی سایت درخواست خود را به کارشناس فروش و پشتیبانی اطلاع دهید. تا امور مشتریان درخواست شما را بررسی کرده و طی یک روز کاری با شما تماس بگیرند. در این تماس، ممکن است از شما خواسته شود از محصول یا بسته خود که قصد بازگرداندن آن را دارید عکس ارسال نمایید و کمی تأمل نمایید تا مشکل شما بررسی شود. در صورت تأیید مرجوعی کالا، زمان و روش بازگرداندن آن با شما هماهنگ می شود. بعد از تأیید و هماهنگی برای بازگرداندن کالا، لطفا مشخصات خود، شامل شماره فاکتور، شماره همراه و نام خود را به همراه محصول از روش های اعلام شده توسط امور مشتریان برای ما ارسال کنید.
شرایط ضمانت 7 روز بازگشت کالا
به دلیل مقررات بهداشت امکان انصراف از خرید و بازگشت کالا به دلایل سلیقه ای وجود ندارد. کالا تنها در صورتی به دلیل عدم تطابق با سلیقه مشتری و انصراف از خرید پس گرفته می شود که پلمپ داشته باشد و این پلمپ باز نشده باشد، در غیر این صورت امکان بازگشت کالا وجود ندارد. در صورتی که کالا در فرآیند ارسال خراب شده یا مشکلی داشته باشد تا 7 روز بعد از تحویل، باز پس گرفته شده و پس از بررسی و احراز مشکل معدوم می شود. برای استفاده از ضمانت بازگشت کالا لازم است حداکثر تا 7 روز پس از دریافت بسته، با امور مشتریان شرکت تماس بگیرید و موضوع را اطلاع دهید.
نحوه تغییر تاریخ و یا آدرس ارسال
در صورتی که بسته شما در مرحله "ثبت سفارش" است امکان تغییر آدرس وجود دارد و می توانید برای اعمال تغییرات مورد نظر خود با امور مشتریان شرکت تماس بگیرید. اما در صورتی که کالا به مرحله "تحویل به بسته بندی" رفته باشد، امکان هیچ گونه تغییری در زمان و یا آدرس وجود ندارد و امور مشتریان به آن دسترسی ندارد. در این حالت، اگر نمی توانید در آدرس ثبت شده حضور داشته باشید و یا زمان ارسال برای شما مناسب نیست، باید تأمل نمایید تا کالا توسط پیک یا پست به شرکت بازگشت داده شود و با پرداخت هزینه ی ارسال مجددا کالا خدمتتان ارسال شود.
حذف و اضافه کردن کالا در سفارش تایید شده
امکان تغییر و حذف و اضافه کردن کالا در مرحله بسته بندی وجود ندارد. اما در صورتی که بسته شما در مرحله "ثبت سفارش" است می توانید خرید خود را کنسل نمایید تا هزینه به حساب شما بازگردانده شود و سفارش جدیدی ثبت کنید. توجه کنید در این صورت تخفیفات و هدیه های موجود در فاکتور شما کنسل می شود و خریدی با شرایط جدید ثبت خواهید کرد. توجه کنید در صورتی که کالا به مرحله "تحویل به بسته بندی" رفته باشد، امکان کنسل شدن سفارش وجود ندارد و لازم است تأمل نمایید تا کالا توسط پیک یا پست به شرکت بازگشت داده شود و سپس هزینه کالا به حساب شما بازگردانده شود.
نحوه اطلاع از کد پیگیری پست سفارشی
پس از ارسال کالا از طریق ارسال پیامک یا اگر ایمیل خود را وارد کرده باشید بصورت پیامک و ایمیل ارسال خواهد شد کد رهگیری برای شما ارسال می گردد.
نحوه ثبت کد بن تخفیف
پس از انتخاب کالا و انتخاب گزینه تسویه حساب داخل سبد خرید به مرحله کد تخفیف وارد می شود و سپس کد تخفیف دریافتی را داخل آن وارد نمایید و بر روی دکمه اعمال تخفیف کلیک کنید تا به صورت اتوماتیک در مرحله پرداخت بر روی هزینه فاکتور اعمال گردد.
نحوه خرید
برای خرید کالاهای مورد نظرتان، بر روی دکمه "افزودن به سبد خرید" کلیک کنید و کالاها را به سبد خرید اضافه نمایید. در پایان دکمه "تکمیل خرید" را بزنید و فرآیند خرید را تا انتها ادامه دهید. برای تکمیل فرآیند خرید لازم است در سایت ثبت نام کنید که ثبت نام در سایت با شماره همراه امکان پذیر است. پس از انجام ثبت نام و ورود، آدرس مورد نظر خود را برای دریافت بسته، وارد نمایید، و پرداخت را انجام دهید. در پایان پرداخت موفق، شماره فاکتور شما اعلام می شود و خرید شما، با استفاده از شماره همراه و یا شماره فاکتورتان قابل پیگیری است.

سوالات قبل از خرید

نحوه انتخاب کالا
از نوار منوی بالای سایت به منوی دسته بندی فروشگاه بروید و کالای مورد نیاز خود را از سرگروهای مشخص شده (آرایش و زیبایی ، مراقبت از پوست و ... ) انتخاب کنید. برای انتخاب کالا به ویژگیهای کالا اعم از رنگ دقت کنید و کالا را با محصولات مشابه آن مقایسه کنید تا انتخاب درستی بر اساس نیازتان انجام دهید، سپس با فشردن "افزودن به سبد خرید" کالا را به سبد خرید خود اضافه نمایید.
چگونه در سایت میشا ثبت نام کنم؟
برای ثبت نام در سایت، تنها کافیست شما یک شماره موبایل داشته باشید و پس از وارد کردن شماره موبایل خود ، پیامک کد ورود به شما ارسال میشود. کد ورود را در محل مشخص شده وارد و سپس اقدام به پر کردن مشخصات فردی و آدرس دقیق خود بفرمایید

سوالات نحوه پرداخت

نحوه دریافت رمز پویا (رمز یکبار مصرف)
برای دریافت رمز پویا، باید ابتدا در صفحه درگاه پرداخت بانک، شماره کارت خود، کد چهاررقمی روی کارت (CVV2) و تاریخ انقضا را وارد کرده و سپس کد امنیتی نشان‌داده‌شده را تایپ کنید. سپس روی دکمه «دریافت رمز پویا» یا «رمز پویا» کلیک کنید. درصورتی که شماره کارت وارد شده صحیح باشد، پیغامی مانند تصویر زیر نمایش داده می‌شود. سپس باید منتظر بمانید تا پیامک رمز پویا را دریافت کنید. اگر پیامک را دریافت نکردید، پس از 2 دقیقه می‌توانید مجدداً درخواست رمز پویا دهید. پس از مشاهده پیامک رمز پویا، به صفحه درگاه پرداخت بانک برگردید و رمز پویای پیامک‌شده را وارد کرده و پرداخت را انجام دهید.
نحوه پرداخت اینترنتی
پس از ثبت سفارش و ثبت اطلاعات شخصی یکی از درگاههای پرداخت را انتخاب و پس از ورود اطلاعات کارت بانکی خود فرآیند پرداخت را ثبت نمایید.
نحوه پرداخت کارت به کارت
1) در قسمت سفارش و پرداخت در پایین جدول سفارش گزینه ی پرداخت کارت به کارت را انتخاب بفرمایید 2) در پایین صفحه دکمه ثبت سفارش را بزنید تا وارد محل ورود اطلاعات پرداخت بشوید 3) در صفحه ی جدید اطلاعات خواسته شده را مطابق عکس های زیر کامل کنید
نحوه پرداخت
برای خرید از میشا، پرداخت  به دو صورت پرداخت اینترنتی و کارت به کارت امکان پذیر است.



خدمات

'گفتگوی زنده
برای پاسخ فوری به سوالات خود، به طور مستقیم با یک گاو مگنور گپ بزنید.
ایمیل ما
ما را در هر لحظه از طریق ایمیل ببرید ما بهترین کار را برای پاسخ دادن به هر چه سریعتر انجام خواهیم داد.
تماس با ما در 24/7
برای کمک بیشتر با ما به طور مستقیم صحبت کنید.
X